Select Page

Onderzoek Print Power print(advertenties)

12/04/2012

Bent u een actieve gebruiker van Social Media of leest u na het werk graag een papieren krant of tijdschrift? Koopt u online of gaat u liever naar een fysieke winkel voor inkopen? En wat voor soort advertenties passen het beste bij uw levensstijl?

Print Power is een Europees initiatief van economische sectoren die actief zijn in de gedrukte media. Pulp- en papierproducenten, papierhandelaren, drukkers, uitgevers, postbedrijven en producenten van printers, drukpersen, inkt en omslagen hebben de handen ineen geslagen. Print Power bestaat onder meer uit een communicatiecampagne met advertenties, mailings, online communicatie en events.
Print Power heeft samen met het Technical Research Centre of Finland (VTT) een onderzoek opgesteld om het gebruik van consumentenmedia en de effectiviteit van printadvertenties te bestuderen. Met de studie willen Print Power en VTT de kennis vergroten over de rol van print en printadvertenties in het leven van verschillende gebruikersgroepen. Het onderzoek vindt plaats in diverse Europese landen.

In de vragenlijst die u via de onderstaande link kunt bereiken zijn zes verhalen opgenomen met verschillende vormen van mediagebruik. U wordt verzocht de beschreven situaties te evalueren vanuit uw eigen perspectief.

Veel dank voor uw deelname!