Select Page

Mercurs 2017 uitgereikt

15/12/2017

Libelle is de winnaar van de nieuwe prijs Mercur Magazinemerk van het Jaar, Marieke ’t Hart  (VROUW) is gekozen tot Hoofdredacteur van het Jaar en Luc van Os (CEO Hearst Netherlands) is de winnaar van de Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines. De 20e uitreiking van de Mercurs vond plaats op 14 december in het DeLaMar Theater in Amsterdam.

 

Volledige uitslag Mercurs 2017

Mercur Artdirection van het Jaar: ELLE, ELLE Eten en ELLE Decoration (Hearst Netherlands)
Mercur Reportage van het Jaar: ‘Dan ben ik maar een nazi’, Elsevier Weekblad (One Business)
Mercur BeLOFte van het Jaar: Emiel Brinkhuis (Winq – MediaMANsion)
Mercur Merkinnovatie van het Jaar: Tina de Musical (Sanoma Media)
Mercur Cover van het Jaar: Harper’s Bazaar (Hearst Netherlands)
PostNL Mercur Marketingactie van het Jaar: Donald Duck ‘Duckmomentjes’ (Sanoma Media)
Aldipress Mercur Lancering van het Jaar: Quest Junior (G+J Media)
Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines: Luc van Os (CEO Hearst Netherlands)
Corelio Printing Mercur Hoofdredacteur van het Jaar: Marieke ’t Hart (VROUW/TMG)
Mercur Magazinemerk van het Jaar: Libelle (Sanoma Media)
Betapress Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar: Primera XL Brummen
Jubileum Mercur: Donald Duck (Sanoma Media)

Lees meer op mercurs.nl.