Folder Natuurlijk Papier & Karton

Logo Papier & Karton diapositief PNG

Jaaroverzicht 2022 Informatiecentrum Papier & Karton

In 2022 liep ons informatiecentrum na een coronaperiode weer op ‘volle’ kracht. Dat startte eigenlijk al in juli 2021 met de indiensttreding van een vaste medewerker. Na een inwerkperiode, de nodige kennismakingen en het bepalen van de focus, werd in 2022 volledig ‘gedraaid’. In dit Jaaroverzicht 2022 is te lezen welke hoofdactiviteiten zijn ondernomen.

Activiteiten 2022

Zoals bepaald lag de focus in 2022 op de doelgroep scholieren. Het digitale lespakket vormde de basis voor de ontwikkeling van diverse gratis ondersteunende middelen. Met een campagne onder alle basisscholen in Nederland werden deze onder de aandacht gebracht. Dit betekende overigens nog steeds dat een aantal activiteiten in 2022 zich op de diverse ketenpartijen richtten. Hen gaven we via diverse artikelen een podium om te vertellen over de duurzame stappen die zij hebben gezet dan wel willen zetten.

Sneak peak 2023

In 2023 willen we de focus verleggen naar de keten. Met onder andere de onderzoeksresultaten van de communicatiestudenten van Hogeschool Utrecht gaat het bestuur in strategiesessies aan de slag met een toekomstvisie en een strategisch implementatieplan. De inzet is om (nog) meer partijen binnen de keten te bereiken en te binden om zo als slagvaardig informatiecentrum de toekomst in te kunnen gaan.

Bekijk hier het Jaaroverzicht 2022 van Informatiecentrum Papier & Karton

Papier & Karton

31 januari, 2023

Verder lezen

Vakdag printmatters publiek

Vakdag PRINTmatters: the Power of Print & e-commerce

PRINTmatters houdt 12 oktober 2023 de Vakdag met als thema ‘The Power of Print’.

29 augustus, 2023

PrintMatters Awards 2024

PRINTmatters Awards 2024: printmedia-product van het jaar?

Wat is het Printmedia-product of -onderneming van het Jaar? Welke onderneming mag zich Koploper MVO noemen?

25 juni, 2024

sinterklaasboot van karton

Duurzame feestdagen met papier en karton

Aandacht voor de ‘people’ én de ‘planet’ met deze duurzame tips om de feestdagen te vieren.

7 november, 2022

Logo Papier & Karton diapositief PNG