Print beleven in fysieke winkel 123tijdschrift.nl

Digitale media groeien verder in populariteit. Toch blijven ‘papieren’ tijdschriften en kranten onverminderd populair bij de Nederlandse consument. Bekende titels als Donald Duck en LINDA spreken een brede  groep mensen aan. Naar magazines voor een specifieke hobby of interesse is veel vraag. Om aan de vraag van consumenten te kunnen voldoen, opent webwinkel 123tijdschrift deze week een pop-up store op de Kalverstraat in Amsterdam. Van klicks naar bricks dus! Waarom? Jeroen Brink, verantwoordelijk voor 123tijdschrift: “Op internet kun je de beleving van tijdschriften niet rechtstreeks ervaren, maar kunnen we een veel groter assortiment aanbieden dan retailers zoals AKO en de lokale tijdschriftenwinkel. In onze tijdelijke pop-up store bieden we het beste van twee werelden: je vindt er aanbiedingen op meer dan 500 verschillende bladen, maar kunt er ook je favoriete magazine komen lezen en nieuwe tijdschriften ontdekken”. Voelen, zien, ruiken en verrassen...de kracht van print! Lees meer op blokboek.net.
Share :